შპს "კანდიდი" საშუალო
სკოლა დაწყებითი (I-IV) კლასების, ესთეტიკური და
სპორტული აღზრდის კათედრა
საგანი
-------------------- დამტკიცებულია
კათედრის სხდომაზე ოქმი #1
კლასი --------------------
პედაგოგი: –––––––––––––– გაკვეთილის შეფასების ინდიკატორები
მოცემული ინდიკატორები
ფასდება სამბალიანი სისტემით:
,,კარგი"-2,
,,დამაკმაყოფილებელი"-1, ,,არადამაკმაყოფილებელი"-0
#
|
შეფასების
ინდიკატორები
|
2
|
1
|
0
|
1
|
გაკვეთილი
დაგეგმილია ე.ს.გ. გათვალისწინებით
|
|||
2
|
დაგეგმვის
სქემა შეესაბამება თანამედროვე სტანდარტებს
|
|||
3
|
პედაგოგის
სტრატეგია შეესაბამება გაკვეთილის მიზანს
|
|||
4
|
სწორად
ანაწილებს დროს
|
|||
5
|
იყენებს
სასწავლო და დამხმარე რესურსებს
|
|||
6
|
უზრუნველყოფს
მოსწავლეთა დისციპლინას, დაინტერესებასა და აქტივობას
|
|||
7
|
აკავშირებს
ახალ და განვლილ მასალას ერთმანეთთან
|
|||
8
|
გასაგებად
აწვდის ახალ მასალას და ამოწმებს ათვისების ხარისხს
|
|||
9
|
იყენებს
ჯგუფური მუშაობის სტრატეგიას
|
|||
10
|
დავალებების
მიცემისას ითვალისწინებს მოსწავლეთა ინდივიდუალურ შესაძლებლობებს
|
|||
11
|
ხელს
უწყობს მოსწავლეთა აზროვნების განვითარებას
|
|||
12
|
მის
მიერ მიცემული დავალებები ითვალისწინებს ცოდნის რეალობაში გამოყენებას
|
|||
13
|
ხელს
უწყობს მოსწავლეთა დამოუკიდებელი მუშაობის უნარისა და კრიტიკული აზროვნების განვითარებას
|
|||
14
|
უვითარებს
მოსწავლეებს თვითშეფასებისა და სხვათა შეფასების უნარს
|
|||
15
|
ცნობილი და გასაგებია მოსწავლეთათვის შეფასების სისტემა
და კომპონენტები
|
|||
16
|
მრავალფეროვანია
შეფასების სისტემა
|
|||
17
|
განმავითარებელი
კომენტარით მოსწავლეს ეხმარება შედეგების გაუმჯობესებაში
|
|||
18
|
პოზიტიურია
საკლასო გარემო
|
ანალიზი
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
დამკვირვებელი ----------------------------------
ხელმოწერა ----------------------- თარიღი -------------
ურთიერთდასწრება 12.12.2015 (ალიბეგაშვილი)
ურთიერთდასწრება 12.12.2015 (ხმალაძე)
ურთიერთდასწრება 20.02.2016 (კეშელავა)
ურთიერთდასწრება 20.02.2016 (მანჩხაშვილი)
ურთიერთდასწრება 27.02.2016 (ტიტვინიძე)
ურთიერთდასწრება 27.02.2016(კახაია)
ურთიერთდასწრება 27.02.2016(ჯანეზაშვილი)
ურთიერთდასწრება 04.03.2017(ჭანტურია)
ურთიერთდასწრება 04.03.2016 (ფარსმანიშვილი)
ურთიერთდასწრება 12.03.2016 (ინტეგრირებული)
ხელმოწერა ----------------------- თარიღი -------------
ურთიერთდასწრება 12.12.2015 (ალიბეგაშვილი)
ურთიერთდასწრება 12.12.2015 (ხმალაძე)
ურთიერთდასწრება 20.02.2016 (კეშელავა)
ურთიერთდასწრება 20.02.2016 (მანჩხაშვილი)
ურთიერთდასწრება 27.02.2016 (ტიტვინიძე)
ურთიერთდასწრება 27.02.2016(კახაია)
ურთიერთდასწრება 27.02.2016(ჯანეზაშვილი)
ურთიერთდასწრება 04.03.2017(ჭანტურია)
ურთიერთდასწრება 04.03.2016 (ფარსმანიშვილი)
ურთიერთდასწრება 12.03.2016 (ინტეგრირებული)
No comments:
Post a Comment