მასწავლებელთა ურთიერთშეფასება

 შპს "კანდიდი" საშუალო სკოლა                          დაწყებითი  (I-IV) კლასების, ესთეტიკური და
                                                                                    სპორტული აღზრდის კათედრა
საგანი --------------------                                              დამტკიცებულია კათედრის სხდომაზე ოქმი #1
კლასი --------------------
პედაგოგი: ––––––––––––––                   გაკვეთილის შეფასების ინდიკატორები
                                                     მოცემული ინდიკატორები ფასდება სამბალიანი სისტემით:
                                         ,,კარგი"-2, ,,დამაკმაყოფილებელი"-1, ,,არადამაკმაყოფილებელი"-0

#
შეფასების ინდიკატორები
2
1
0
1
გაკვეთილი დაგეგმილია ე.ს.გ. გათვალისწინებით



2
დაგეგმვის სქემა შეესაბამება თანამედროვე სტანდარტებს



3
პედაგოგის სტრატეგია შეესაბამება გაკვეთილის მიზანს



4
სწორად ანაწილებს დროს



5
იყენებს სასწავლო და დამხმარე რესურსებს



6
უზრუნველყოფს მოსწავლეთა დისციპლინას, დაინტერესებასა და აქტივობას



7
აკავშირებს ახალ და განვლილ მასალას ერთმანეთთან



8
გასაგებად აწვდის ახალ მასალას და ამოწმებს ათვისების ხარისხს



9
იყენებს ჯგუფური მუშაობის სტრატეგიას



10
დავალებების მიცემისას ითვალისწინებს მოსწავლეთა ინდივიდუალურ შესაძლებლობებს



11
ხელს უწყობს მოსწავლეთა აზროვნების განვითარებას



12
მის მიერ მიცემული დავალებები ითვალისწინებს ცოდნის რეალობაში გამოყენებას



13
ხელს უწყობს მოსწავლეთა დამოუკიდებელი მუშაობის უნარისა და კრიტიკული აზროვნების განვითარებას



14
უვითარებს მოსწავლეებს თვითშეფასებისა და სხვათა შეფასების უნარს



15
ცნობილი  და გასაგებია მოსწავლეთათვის შეფასების სისტემა და კომპონენტები



16
მრავალფეროვანია შეფასების სისტემა



17
განმავითარებელი კომენტარით მოსწავლეს ეხმარება შედეგების გაუმჯობესებაში



18
პოზიტიურია საკლასო გარემო




ანალიზი ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment