სადამრიგებლო თემები

  მიმართულება:    იროვნული და მორალური განვითარება

თემა:   მოსწავლეებისთვის  ქცევის კოდექსის, სკოლის შინაგანაწესის, კალენდარის და სახელმძღვანელოების გაცნობა;

აკლასო ქცევის წესების შემუშავება.  მესამეკლასელის ვალდებულებები კლასში.

მიზანი:  სკოლაში კულტურული ქცევის წესების, კომუნიკაციის  უნარ-ჩვევების ჩემოყალიბება -განვითარება

ჩატარების  დრო: 20.09






მიმართულება:    იროვნული და მორალური განვითარება.

                                 უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ - პატრიოტული ცნობიერება

თემა: ბიბლიოთეკით სარგებლობის წესები.

           ევაკუაციის გეგმა.  

მიზანი:  სკოლაში ბიბლიოთეკით სარგებლობის წესების, უსაფრთხოების უნარ-ჩვევების განვითარება.

ჩატარების  დრო: 27.09

                                             







მიმართულება:    იროვნული და მორალური განვითარება

თემა:   რას ნიშნავს იყო მესამეკლასელი ? ინტერესები, ჰობი

მიზანი: კომუნიკაციის  უნარ-ჩვევების განვითარება

ჩატარების  დრო: 11.10









 მიმართულება:   მეწარმეობის უნარების განვითარება 

თემა:   დღის  რეჟიმი.

მიზანი:  დროის რაციონალურად დაგეგმვა და გამოყენება

ჩატარების  დრო: 25.10





მიმართულება:   მეწარმეობის უნარების განვითარება 

თემა:   როგორ  გამოვიყენოთ  ნაჩუქარი  ფული.

მიზანი:  დროის რაციონალურად დაგეგმვა და გამოყენება

ჩატარების  დრო: 08.11






მიმართულება:    იროვნული და მორალური განვითარება

თემა:   ნამდვილი მეგობარი

მიზანი: კომუნიკაციის  უნარ-ჩვევების განვითარება

ჩატარების  დრო: 22.11





მიმართულება:    იროვნული და მორალური განვითარება

თემა:   საკუთარი  უფლებების დაცვა

მიზანი: ბავშვთა უფლებების კონვენციის ცოდნა და გამოყენება.

კომუნიკაციის უნარ-ჩვევების განვითარება

ჩატარების  დრო: 13.12





მიმართულება:   უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ - პატრიოტული ცნობიერება 
თემა:   საგზაო უსაფრთხოება
მიზანი: საზოგადოებაში ქცევის წესების, კონფლიქტების მოგვარების უნარ-ჩვევების განვითარება
ჩატარების  დრო: 27.12





მიმართულება:   გარემოსდაცვითი კულტურა და ცხოვრების ჯანსაღი წესი 
თემა:   სამდიცინო დახმარების აღმოჩენის, უსაფრთხოებისა და წესრიგის დაცვის უზრუნველოყოფის მექანიზმები.
მიზანი: საკუთარი თავისადმი
და სხვის მიმართ  მზრუნველი დამოკიდებულების უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება

ჩატარების  დრო: 24.01





მიმართულება:    იროვნული და მორალური განვითარება

თემა:  ჯადოსნური   სიტყვები : გმადლობთ, ბოდიში. 

მიზანი:  ზნეობრივი უნარების განვითარება;  კომუნიკაციის  უნარ-ჩვევების განვითარება.

ჩატარების  დრო: 14.02






 მიმართულება:    იროვნული და მორალური განვითარება

თემა:  შექება და კომპლიმენტები;  როგორ ვიყენებთ მათ. 

მიზანი:  კომუნიკაციის, სწორი ქცევის, ზნეობრივი უნარ-ჩვევების განვითარება.

ჩატარების  დრო: 28.02




  მიმართულება:    იროვნული და მორალური განვითარება

თემა:   ფანტაზია  და ტყუილი.

მიზანი:   ზნეობრივი უნარების  განვითარება

ჩატარების  დრო: 13.03





 მიმართულება:    იროვნული და მორალური განვითარება

თემა: ოცნებები -რატომ ოცნებობენ ?რაზე ოცნებობენ მესამეკლასელები?მასწავლებლები?მშობლები?ვინ გვეხმარება ოცნებების ასრულებაში ?ჩვენ რა უნდა გავაკეთოთ, რომ ავისრულოთ ოცნება ?  .

მიზანი:   კომუნიკაციის, მსჯელობის, ზნეობრივი უნარ - ჩვევების გამომუშავება

ჩატარების  დრო: 27.03








მიმართულება:    პიროვნული და მორალური განვითარება.ძალადობისგან თავისუფალი სკოლის პოპულარიზაცია. კონფლიქტების მოგვარების უნარ-ჩვვევების განვითარება.

თემა: კამათი, ჩხუბი, ბულინგი

მიზანი:   საზოგადოებაში სწორი ქცევის მანერების ჩამოყალობება.

ჩატარების  დრო: 10.04





მიმართულება: ესთეტიკური განვითარება -თვალსაწიერის გაფართოება
თემა:ხელოვნების დარგები:თეატრი , საყვარელი ფილმი და მულტფილმი
მიზანი:ხელოვნებისადმი ინტერესის  გაღვივება






მიმართულება:    იროვნული და მორალური განვითარება

თემა: პატიება

მიზანი:  კომუნიკაციის, სწორი ქცევის, ზნეობრივი უნარ-ჩვევების განვითარება

ჩატარების  დრო: 08.04






მიმართულება: ცხოვრების ჯანსაღი წესის პოპულარიზაცია
თემა:ჯანსაღი ცხოვრების წესი
მიზანი:საკუთარი თავისადმი მზრუნველი დამოკიდებულების ჩამოყალიბება
ჩატარების  დრო:22.04





მიმართულება:უსაფრთხოება და მოქალაქეობრივ-პატრიოტული ცნობიერება.
თვალსაწიერის გაფართოება
თემა:ექსკურსია - ლაშქრობა
ისტორიული ძეგლების მონახულება
მიზანი:სოციალური უნარების განვითარება
ჩატარების  დრო:08.06








































































































 

No comments:

Post a Comment